Retourneren

14 DAGEN BEDENKTIJD

Voordat we uw bestelling versturen, kijken we goed na of de bestelde artikelen tiptop in orde zijn, maar jammer genoeg kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over uw ontvangen product. Bevalt het product niet of voldoet het product niet aan uw verwachtingen, dan kunt u binnen de zichttermijn van 14 dagen aangeven dat u wilt ontbinden. Na herroeping heeft u nog eens 14 dagen de tijd om uw bestelling terug te sturen. Wilt u hiervan gebruikmaken, neem dan contact op met onze klantendienst via e-mail of telefoon. Wij doen er dan alles aan om uw bestelling naar wens af te handelen.

Uitgezonderd zijn producten welke echt speciaal volgens de specificaties van de klant vervaardigd zijn. U kunt hierbij denken aan bijvoorbeeld producten die naar uw eigen ontwerp zijn gemaakt.

Wilt u meer informatie over het wettelijke herroepingsrecht en de uitzonderingen hierop? Neem dan maar een kijkje op onze herroepingsrecht pagina

Veel gestelde vragen over retourneren

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

Oh nee! Jammer genoeg kan het voorkomen dat een product toch schade oploopt voor of tijdens bezorging. Maak een foto van de beschadiging en neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Wij doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

Wat te doen bij een verkeerd geleverd product?

Wanneer u een verkeerd product heeft ontvangen, neem dan spoedig contact met ons op. Wij zullen er dan voor zorgen dat het juiste product alsnog geleverd zal worden.

Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?

We streven naar bruikbare en duurzame artikelen. Indien een product stuk is door een productiefout valt dit onder onze garantie. Hoe lang dat is, verschilt soms wel per merk en per product. Neem maar contact op met onze klantendienst via e-mail of telefoon om de verschillende opties te bespreken. We zoeken dan graag samen met u naar de beste oplossing.

Kan ik mijn artikel(en) ruilen?

Het is helaas niet mogelijk om artikel(en) te ruilen. Wanneer u een ander product nodig heeft, kunt u daar een nieuwe bestelling voor plaatsen via onze webshop. Heeft u een foutief of beschadigd product ontvangen, dan neem contact met ons op en wij gaan het juiste product zo snel mogelijk opsturen.